dissabte, 24 de gener del 2009

"el tothosap"




Que bo !!!!!

Amb fa verdadera il•lusió !!!! en Mèlich sera el presentador de la FESTA DELS PREMIS del TOTHOSAP !!!, ho poso amb majúscules perquè per a mi es GRAN!!!

Sí , si com molt be diu el Diari del Baix Penedès de ben segur que fliparem!!!!

Dins del diari es unes de les primeres seccions que vaig a mirar, amb desperta curiositat i sempre amb far somriure, es al mateix que quant vaig a mirar la loteria que compra el meu marit per mirar si ha tocat i tinc aquell ròssec a l’estomac, amb papallones incloses, semblarà potser una bajanada però a mi m’agrada molt, l’expectació està assegurada i no amb decep com la loteria jajajaja !!! .
Quan obro el diari penso...que hi dirà avui....i espero com un “crio” la meva ració de sorpresa i somriure, mai m’ha defraudat.

Felicitats per l’elecció d’enguany !!!!, repeteixo QUE BO MÈLICH !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada