dilluns, 27 de febrer del 2012

O no ho saben o no ho volen saber

El dimarts 14 de febrer un agutzil de l'ajuntament em porta una notificació segons la qual "s 'han assabentat del canvi de junta directiva de l'AAVV AVSU" la qual cosa em produeix una perplexitat absoluta, ja que resulta que això és una cosa que Olivella sap des de fa 2 anys, quan ja s'organitzava la manifestació del POUM. O almenys vaig creure que ho sabia. Els seus lapsus són cada dia majors. Això em passa per haver pres per intel·ligent a qui no ho és. Tant el nom, adreça i número de telèfon es van comunicar a l'Ajuntament i en dues ocasions en època de Sánchez i posteriorment ja amb el govern CiU / PP Calafell, ja que ens consta que el van rebre ja que l'actual president ha rebut diferents notificacions. Per raons d'horari laboral i circumstàncies familiars del president, es va acordar que si no assistís jo a les reunions o cites que haguessin, per a tot seguit informar-lo de les decisions allà preses, de manera que quan em presento ho faig com representant o portaveu de AVSU i així ho dic i explico als assistents i mitjans que hi concorrin. És curiós que ara "caiguin". 

 Fa poc -allà per juliol- vaig haver de notificar-ho per escrit en un correu electrònic, a Quim Vidal (avui ja conegut com Quin Sidral), que Cristòfor Colom havia descobert Amèrica. No sé si el noi estaria al cas o no, però ara tinc clar que vaig fer bé en notificar-li alguna cosa així ja que ell i Olivella no s'assabenten de res i segurament no ho sabessin. A no ser, és clar, que utilitzin un servei jurídic i un agutzil per molestar, la qual cosa significaria que a més de no assabentar-se de res, el que volen és fer la punyeta o bé els resulta problemàtica la presència d'algú de AVSU en aquesta pantomima de participació ciutadana sobre el carril bici a la qual de moment assisteixo però ja veurem quina decisió es pren perquè segons vagin les coses els explotarà a la cara ja que mai se'ls riuen les gràcies i excepte ells, pocs més troben que això sigui una mostra de veritable particdipación ciutadana, si de cas una reunió a porta tancada, però res més. Una cosa tinc clar, per setmana santa no hi haurà carril bici. En fi, reconec de totes formes que la sagacitat d'Olivella i equip és absolutament "digna d'elogi" perquè quan vaig abandonar la presidència de AVSU i aquesta va passar a ser una junta gestora, ho vam fer en el més absolut secret. O no? NO. El va publicar al Diari de Tarragona, el Baix Penedès i diversos blocs. Fins al web surt: http://www.avsu.es/1446.html però sembla que quan va caldre demanar-los al juny de l'any passat que incloguessin a AVSU i altres AAVV al web municipal no es van assabentar de res. Així que Olivella no s'assabenta de res, ni el Sidral, però és que de res de res. O bé creu que amb un tonteria així va a molestar. L'única cosa que aconsegueix és que el bloc publiqui informació contrastada i rigui, novament, de la seva incompetència i ineptitud. I que el nou president de AVSU i la nova junta, que en breu es formarà, tingui el 100% de consciència que al petit dictador cal marcar-la de prop. I així es farà. Causa - efecte. Així doncs, no tinc més remei: Alcalde, li informo que el cavall blanc de Santiago era blanc. No ho oblidi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada