Calafell posa en marxa aquest dissabte, 10 de març, la campanya comercial del Dia del Pare. L’objectiu d’aquesta iniciativa, que es prolongarà fins al 19 de març, és atreure compres a l’enton del regal d’aquesta diada, amb descomptes i ofertes que decidirà cada establiment participant. A més, els compradors entraran en el sorteig de 10 bateigs de mar, una sortida en embarcació tradicional pel litoral calafellenc oferta per les entitats Patí Català de Calafell i Vela Llatina Carlos Barral.
En aquesta ocasió, hi participaran establiments dels tres nuclis del municipi (el Poble, la Platja i Segur), ja que hi col·laboren les tres associacions comercials: Fòrum Calafell, Associació comerciants Segur Platja i Associació comercial Calafell Poble.
La campanya del Dia del Pare estarà centrada en productes pensats com a possible regal. Podran ser calçat, moda, òptica, rellotgeria, complements personals o de la llar... Però també pastissos, vins, licors, llibres, detalls..., explica la regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament, Lluïsa Lastra. La responsable municipal afegeix que “amb aquesta campanya continuem dinamitzant el comerç local de proximitat, buscant totes les oportunitats possibles, especialment en època de temporada baixa”.
Els productes oferts dins de la campanya ocuparan llocs preferencials als aparadors, que a més cada establiment decorarà d’acord amb el motiu del Dia del Pare. La campanya es desenvoluparà dins dels horaris comercials als establiments identificats com a participants ambun rètol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada